Home Sweet'n Sour Home! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van madelonflorence - WaarBenJij.nu Home Sweet'n Sour Home! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van madelonflorence - WaarBenJij.nu

Home Sweet'n Sour Home!

Door: Maddie

Blijf op de hoogte en volg

20 Juli 2009 | Nederland, Amsterdam

zooo... we zijn weer thuis!

excuses voor het ontbrekende laatste deel van het verhaal! mijn excuus: ik zat 3 dagen vast op een cruiseschip op een van de mooiste plekken die ik ooit heb gezien.. Ha Long Bay! http://www.jasminecruises.com/

Dat is dus de reden... maar om kort samen te vatten wat we nog hebben gedaan: gegeten, nog meer gegeten, in de trein gezeten (mooi uitzicht!), in 1 nacht doorgereden met een private driver naar Hoi An, waar je voor een habbekrats op maat gemaakte kleding kon kopen, nog even op het strand gelegen, naar het keizerlijk paleis in Hue, een kookcursus gevolgd, een dag te vroeg op het station gestaan, waarna we als een gek naar het vliegveld zijn gesjeesd om daar het laatste vliegtuig naar Hanoi te halen (14 uur op een houten bankje in een nachttrein vond ik vanaf het begin al geen ideaal plan, dus die datumverwarring kwam mij zeer goed uit hehe), nog meer hilarische vietnamezen ontmoet die met hun te glappige splaakgeblekjes onze lachspieren zeer goed trainden, Canasta gespeeld, nog meer Canasta gespeeld, 30 keer in een taxi gesprongen om heel Hanoi te zien, gezwommen in Ha Long Bay, gekajakt, getai-chi'd op het strand, zwaar verbrand (4 weken uit de zon gebleven en na die ene middag hangen nu de vellen aan mijn neus -zucht-) en uiteindelijk op de laatste dag EINDELIJK eens lekker uitgeslapen, koffertje gepakt, van Hanoi naar KL gevlogen, daar lekker geshopt, gegeten en Canasta gespeeld.. en om middernacht in het vliegtuig naar Amsterdam gestapt! Waar we erg moesten wennen aan al die NEDERLANDERS.. die we gelukkig de hele reis vrijwel niet zijn tegengekomen haha..

en nu... ga ik 5 dagen vakantie vieren in eigen huis.. en vlieg ik zaterdagavond samen met Teresia naar Edinburgh voor onze stage!!

Thank you for smoking!

KUS!

  • 20 Juli 2009 - 11:26

    Eef:

    Damn, wat gaat dat allemaal snel zeg.. nu alweer terug.. Hoop dat je het nog leuk hebt gehad, zo te lezen wel! ;-) Stage komt nu ook steeds dichter bij, ik vind het nou wel spannend worden!!!

    Nou meid, geniet nog even lekker na van de vakantie en tot snel!

    Kus

  • 20 Juli 2009 - 11:29

    Sandy:

    Schattie!! je bent weer veilig thuis!! wat een reis zeg. haha. Ik heb ontzettend gelachen om je reisverslag. Ik zag het helemaal voor me allemaal!!!!!
    Ga lekker uitrusten en je voorbereiden op Edinburgh.
    Dikke kus ;-)

  • 20 Juli 2009 - 21:01

    Sop:

    Hee Maddie,

    Canasta spelen donderdag of vrijdag? :P

  • 21 Juli 2009 - 16:00

    Joanne:

    Haha! Klinkt te gek Maddie! En, Thank you for smoking, Haha! Maffe mensen.

    En nu ga je naar Edinburgh! Zo cool! Daat blijf je een maand toch? Succes daar!

    Liefs Joanne

  • 04 Augustus 2009 - 19:23

    Corrie V.:

    Woow, wat een avonturen! Is je hoofd groot genoeg om dat allemaal te verwerken?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 07 Mei 2009
Verslag gelezen: 303
Totaal aantal bezoekers 53963

Voorgaande reizen:

11 April 2013 - 14 Juli 2013

Stage op Jersey

18 Juli 2012 - 25 Juli 2012

Turkije

17 Januari 2012 - 04 Februari 2012

Mama Thai

20 Juni 2011 - 09 Juli 2011

Afrika!

28 Februari 2011 - 03 Maart 2011

Schoolreis!

07 Februari 2010 - 19 Augustus 2010

Stage in Thailand

18 Juli 2010 - 19 Augustus 2010

Laos

25 Juli 2009 - 22 Augustus 2009

Stage in Edinburgh Zoo

21 Juni 2009 - 20 Juli 2009

Jungle & Koraal

Landen bezocht: