Met al mijn vrienden naar Laos... - Reisverslag uit Udon Thani, Thailand van madelonflorence - WaarBenJij.nu Met al mijn vrienden naar Laos... - Reisverslag uit Udon Thani, Thailand van madelonflorence - WaarBenJij.nu

Met al mijn vrienden naar Laos...

Door: Maddie

Blijf op de hoogte en volg

19 Juli 2010 | Thailand, Udon Thani

Was dat even te gek! 28 reacties!
Ok, 11 daarvan waren van vriendin G., maar ach het was zo leuk om te lezen!
Voel je verder niet verplicht, maar soms had ik het idee dat ik tegen een muur aan zat te schrijven haha.. een beetje interactie is erg leuk voor een aandachtsgeil persoon als ik. Geen zorgen hoor, ik eis het gewoon wel op zoals jullie merken :D

To the point: waar ben ik waarom wat ga ik doen en wanneer kom ik weer terug?
Nou.. die laatste is makkelijk, dat zegt deze website altijd tegen me en net schrok ik dus dat er 'ik ben terug over 31 dagen' staat.. oh no! Zo snel al! (alles is relatief he..).

De website vertelt jullie ook waar ik nu ben, namelijk in Udon Thani, waar ik gisteren vanaf Phuket naartoe ben gevlogen (geen turbulentie en geen uit elkaar vallend vliegtuig..) desondanks was ik een beetje zielig omdat met mijn huidige Thaise eetgewoonten een ontbijt bij de Burger King echt geen goed idee meer is.. *Misselijke Maddie*

Na anderhalf uur vliegen aardig ontmisselijkt te zijn kwam ik aan, herkende het nog enigszins (begin maart vlogen we Udon-Phuket), sprong in een busje en ging naar de stad. Als slaapplaats vond ik een cheap hokje wat me zeer geschikt leek als KGB-gevangeniscel, zo met die afbladderende verf enz en die zandzak als matras..

Toen ik Thip belde dat ik veilig was aangekomen kon ze moeilijk geloven dat ik alleen was. 'You go only one whyyy!?'. Nou ja eeh, gewooon! In Thailand doe je niets alleen dus zo gewoon is dat niet en toen ik de bruine vlekken op de kussensloop zag dacht ik ook 'waar ben ik nu weer aan begonnen' hahaha.

En nadat we snotterend afscheid hadden genomen op Phuket Airport, was ik dus ook echt alleen! Dat was ik natuurlijk wel eens vaker geweest als ik naar de wc ging enzo, maar nu dus echt. Op de een of andere manier word ik daar dan heel erg overdreven zelfbewust van en ga ik dan in mijn hoofd tegen mezelf praten.. sta je in zo'n rij voor de incheckbalie tegen jezef: 'schouders laag anders krijg je een bochel'...'oh kijk die man, beetje ouder, gouden ketting, roodverbrand, die is vast mokkels wezen naaien in Patong'...'hou je tas goed vast straks stopt iemand er drugs in' (bedankt he tante L. voor het aangepraatte trauma over drugs in tassen hahaha)...'he kijk boerka's! wow het zijn er veel! oh ze eten ook gewoon chips net als ik.. oh ze maken ook groepsfoto's.. kom op niet zo staren.. oh jee de begeleidende baardman komt op me af.. oh nee hij vind het vast niet leuk dat ik naar zijn lappenpopjes stond te staren.. oh shiiit!! "excuse me, you want to go first?" Aaah! hij laat me voor gaan omdat ze met zo'n grote groep zijn! Stom bevooroordeeld wijf dat je bent'...'ik verveel me'...'ik verveel me heel erg'...'schouders laag je wil geen bochel!!'

Goed.. en dat waren nog maar 3 minuten van mijn tijd alleen.. ik word nu al moe van mezelf..

Volgende vraag; waarom ben ik hier? Nou op dit moment ben ik nog hier omdat ik om 9 uur op het busstation stond en de bus pas om 11 uur gaat. En in eerste instantie was ik hier omdat ik vandaag naar Laos ga! Een uur met de bus hiervandaan is de grens over de Mekong naar Laos en die wil ik vandaag voor de tweede keer deze reis oversteken! De eerste keer was op 2 maart, toen ik met A. en T. een dagje naar Vientiane, de hoofdstad van Laos, ging. Toen schreef ik er al over als Floortje Dessing-achtige tip: het is moooi! En toen ik een plek zocht om mijn vrije maand uit te chillen dacht ik jaa, daar ga ik heen! Dat beantwoorde ook al min of meer de laatste vraag 'wat ga ik doen', voor zover ik dat weet.. ik heb namelijk voor de rest niet echt een lange termijnplanning, behalve het vinden van vriendinnen J. en L., die op dit moment Cambodia onveilig maken, maar die ik ergens in Laos graag tegen wil komen binnenkort.

(ik overleg even met mezelf of ik nog een alinea schrijf, of dat ik het verhaaltje afsluit. Het is namelijk 10 over 10, het is ook 10 minuten lopen naar de bus en die gaat pas over 50 minuten)

Ok, ik en mezelf zijn eruit: nog 1 alinea!
Nou het was dus zo... gisteren in de bus ontmoette ik een Zweedse jongen waarmee ik daarna een tuktuk deelde en in hetzelfde KGB hostel ging slapen (nee niet samen vieze geesten!). Toen besloten we ook samen te gaan eten en na het eten wilde ik nog even mijn nagels laten doen. 'Hand and foot?' Ja graag ik wil een beetje netjes naar Laos. Het ene meisje begon de smurfblauwe glitterverf van mijn vingers te halen en de superlange ladyboy op naaldhakken begon aan mijn voetjes. 'Your boyfriend where go?' vroeg de ladyboy, die Meng heette. 'My boyfriend? no he's not my boyfriend, I just met him!' giechelend met het andere meisje draaide Meng zich weer naar me om 'I have dirty thoughts! You tell him I like him ok?' Hahahaa.. ondertussen gaat haar telefoon en ze maakt een afspraak voor over een uur met een Engelssprekende man aan de telefoon. Hysterisch lachend hangt ze op 'I have too many boyfriends! They all love me and they all think I am very sexy lady!'
U begrijpt dat ik ondertussen gevouwen van het lachen op die bank hing..
Ze was even oud als ik, had een vriend van 21 uit Griekenland die soms kwam en tussendoor verveelde ze zich ook niet en deed het uitgebreid uit de doeken. 'Do you speak Greek?' vroeg ik haar. 'No I only know ******! It means sexy bitch!

Mijn nagels zijn weer prachtig, maar ik heb sowieso zo gelachen met dat rare (man)wijf, heerlijk. Daarna heb ik zelfs, sociaal als ik ben, gepooled met mijn Zweedse buddy en ben uitgeput op de zandzak in slaap gevallen.. toch wel lekker om weer even alleen te zijn.

En nu weer even wat stempels in mijn paspoort laten zetten, op naar Laos!

Veel kussen,

jullie sexy bitch M.




  • 19 Juli 2010 - 05:25

    Marieken:

    En....wat voor kleur hebben je nagels nu? Ben benieuws naar 'Maddies avonturen in Laos, een nieuw verhaal in de serie spannende meisjesboeke'n (en grappige)

  • 19 Juli 2010 - 07:30

    Cobie:

    Succes met t vinden van je vriendinnen. Lijkt me niks zo helemaal alleen!
    en verder veel avontuurlijk plezier dan

  • 19 Juli 2010 - 07:33

    Organisatie Huldigin:

    Lieve lezers,Heel Nederland is natuurlijk apetrots op de prestatie van Madelon en hoe zij uit de problemen wist te blijven,,het hele land is een eenheid geworden door haar,Haar reisgebied en Nederland zijn naar elkaar toegekomen,Poesjes-levens zijn er gered,kilo s verloren,daarom zal Madelon 21 augustus vanaf een bootje op de Amsterdamse grachten zwaaien naar al haar fans op de kant,de juiste vaarroute zal naderhand via de NOS kenbaar gemaakt worden.Houdt rekening met drukte,parkeer buiten Amsterdam,want buiten dat wij veel bezoekers verwachten,heeft de burgemeester ook besloten om tegelijk met deze huldiging ,de Sail 2010 te laten plaats vinden.
    Groeten,

    Robert

    Organisatiebureau Madelonweerterug


  • 19 Juli 2010 - 08:27

    Tim Van Anna:

    Nou moppie,

    Geniet nog maar even van het alleen zijn.
    Lees net wat er de 21e gaat gebeuren. Wist het zelf ook nog niet...Te gaaf!!!!Grtzzz uit Purmerend

  • 19 Juli 2010 - 11:42

    Teresia :

    heeeeeeee maddie :)

    heel veel plezier in Laos and have fun :)
    en schrijf heel veel leuke verhaalen :)

    eiland kusjes

  • 19 Juli 2010 - 11:42

    Teresia :

    heeeeeeee maddie :)

    heel veel plezier in Laos and have fun :)
    en schrijf heel veel leuke verhaalen :)

    eiland kusjes

  • 21 Juli 2010 - 12:51

    Rijk:

    Weet je ook eens hoe ik me soms voel...haha
    XxX
    Remy

  • 22 Juli 2010 - 10:31

    Swez:

    hahah 'schouders laag je wil geen bochel' mwhaaaa funny
    maak je nou ook fotoos van zo'n meisje die je nagels deed? daar ben ik nou benieuwd naar hahaa
    ik heb me op rhodos ook laten masseren door een thais vrouwtje die me even ontschroefd heeft aan alle kanten autschhh
    was vast iets duurder dan jouw bezigheden aldaar..
    nou doei swez tot snell schnell sgnjölll

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Udon Thani

Laos

Recente Reisverslagen:

13 Augustus 2010

Nog eentje dan.

04 Augustus 2010

Het goede leven

30 Juli 2010

En dan alleen nog die buffel..

24 Juli 2010

La 'oh!' s

19 Juli 2010

Met al mijn vrienden naar Laos...

Actief sinds 07 Mei 2009
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 53984

Voorgaande reizen:

11 April 2013 - 14 Juli 2013

Stage op Jersey

18 Juli 2012 - 25 Juli 2012

Turkije

17 Januari 2012 - 04 Februari 2012

Mama Thai

20 Juni 2011 - 09 Juli 2011

Afrika!

28 Februari 2011 - 03 Maart 2011

Schoolreis!

07 Februari 2010 - 19 Augustus 2010

Stage in Thailand

18 Juli 2010 - 19 Augustus 2010

Laos

25 Juli 2009 - 22 Augustus 2009

Stage in Edinburgh Zoo

21 Juni 2009 - 20 Juli 2009

Jungle & Koraal

Landen bezocht: