kofferstress - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van madelonflorence - WaarBenJij.nu kofferstress - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van madelonflorence - WaarBenJij.nu

kofferstress

Door: Maddie

20 Juni 2009 | Nederland, Amsterdam

Ja hoor.. het is weer zo ver..
Ik heb kofferstress! Al ga ik een weekendje naar Giethoorn of maak ik een wereldreis.. het is er altijd! Een continue stroom van dwangmatige opsommingen van spullen-die-ik-echt-niet-moet-vergeten in mijn hoofd.
Daarmee creëer ik altijd wel heel knap mijn eigen 'oh wat ben ik aan vakantie toe' gedachte..want het is zeer vermoeiend!
Anyway.. ondertussen is er nog niks ingepakt natuurlijk, want de helft heb ik net nog even snel in de wasmachine gedaan..

Morgen om 12.00 vliegen we naar Kuala Lumpur, een wereldstad waar alles te koop is wat ik eventueel zou kunnen vergeten bij het inpakken, dus dat wordt meteen mijn mantra voor de komende uren: 'zoemm.alles.is.vervangbaar.zoemm'

Dan zijn er nog de dingen die ik had wíllen doen, zoals alle aanwezige aapjes op Borneo uit mijn hoofd leren, alle 8 de neushoornvogels leren herkennen en nog meer wildleven opzoeken.. pff

Bueno, ik zoek internet in Maleisië en vertel dan meer!
Nu eerst maar eens beginnen met inpakken..

Adíossss!

• 20 Juni 2009 - 10:28

Eva:

You go girl, nog even stressen maar dan een maand lang genieten!

Have fun!

• 20 Juni 2009 - 10:50

Raff :):

Veel plezier , geniet ervan en veel success met het spotten van de neushornvogels ;)...

tot op het vliegveld van amsterdam voor edinburgh :)

• 21 Juni 2009 - 07:16

Sofieke:

Veel plezier!!! Die kofferstress zit er nu al bij mij in en ik vertrek pas over 10 dagen! Ik hou mezelf op de hoogte via deze site..goed idee.
    x

• 21 Juni 2009 - 10:21

Miriam:

Sjaak heel veel plezier ik dacht dat je later ging!! hebben we niet meer gebeld...snif snif kuzzzzzz