Kuala lumpur! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van madelonflorence - WaarBenJij.nu Kuala lumpur! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van madelonflorence - WaarBenJij.nu

Kuala lumpur!

Door: Maddie

Blijf op de hoogte en volg

22 Juni 2009 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallooo!

Daar zijn we dan.. in het warme en vooral zweterige Kuala Lumpur, op het westelijke schiereiland van maleisie!
Na een treurige vlucht van 12,5 uur waardoor de trombose zo ongeveer tot in onze oren zat, kwamen we om half 7 's morgens lokale tijd aan! Na uitgebreid gewaarschuwd te zijn over een zekere doodstraf en ook nog eens 2 jaar cel als je zou liegen over of je uit een varkensgriepgeied kwam (wat iedereen wel deed natuurlijk..) werden we in een uurtje naar ons hotel gebracht.

Opvallend: heel warm, heel veel hoofddoeken (ok het is een moslimland maar toch.. lekker zweten onder zo'n doekje), heel veel mensen die allemaal heel druk zijn met allerlei dingetjes.. ofzo

Gisteravond hebben we te lekker gegeten in China town, de naam zegt het al.. een stukje town met mucho mucho china people, die ook allemaal wllen dat je hun 'leal diol' en 'leal velsace' koopt.. ' velly cheap' of course.. dat dan weer wel..

we zijn nu in het shopping district, een soort uberdrukke straat met heel veel eettentjes.. en eettentjes en nog meer.. juist.
maar ook ' you like massage?' en ja dat likete maddie wel.. en zelfs.. een fishmasage! dus dat was weer een punt wat ik van mijn bucket list kon afstrepen.. een massage van knabbelvisjes! ik hing met mijn onderbenen en handen in en bad waar heel veel minifish mijn dode huidcellen gingen eten! UWL! maar het voelde te chill... en daarna nog een uur een voetmassage gehad van een zeer vriendelijke china man, die op de middelbare school massage les had gehad.. jum!

anyway.. too much to tell, maar het feit dat ik hier in een luguber internetcafeetje zit te typen op een heeeellll errrggg plakkerig toetsenbord.. maakt dat ik dus nu ga stoppen!

Morgenochtend gaan we met onze vrolijke hoofden heel vroeg opstaan, omdat we om 4 uur 's morgens uit het hotel moeten, om om 7:15 onze vlucht naar Sandakan op Borneo te halen!!! (ja ik weet het maar dat was het enige tijdstip waarop er een vlucht ging..)

Op Borneo gaan we op zoek naar wildlife, en heeel misschien ook op internet!

dag kinderen!

xxxxxxxxxxx M & L



  • 23 Juni 2009 - 11:26

    Swez:

    haha gatsie, je hebt daar toch wel een foto van gemaakt he, die kietelvisjes :O:O
    :D
    kus, swez

  • 23 Juni 2009 - 14:53

    Joanne:

    Oooo! Supervet Maddie! Borneo, ik ben zo jaloers! Ik hoop dat je Oerang Oetans zal zien!
    Kus

  • 23 Juni 2009 - 18:34

    Miriam:

    sjakie!! helemaal te gek die visjes! ik heb het gezien op televisie lijkt me super gaaf! knabbel knabbel!! Ik ben ook zo jalours kan ik nog aansluiten? hahahaha dikke kus!

  • 23 Juni 2009 - 18:39

    Pjotr:

    Kuala Lumpia, veel plezier in wildlifeland! xx

  • 24 Juni 2009 - 09:34

    Geerdien:

    Whaaa! Super vet sjakie! Maar internet op Borneo hebben ze volgens mij nog nooit van gehoord ;)!
    Have fun in the sun en oerwoud!
    Dikke kus

  • 28 Juni 2009 - 19:36

    Rijk:

    Hai lieverd! Dat je de moeite neemt om in een luguber internet cafeetje op een plakkerig toetsenbord ons hier in dit kleine, maar ooo zoooo hete (ja ja hittegolf hier)kikkerlandje, op de hoogte houdt van jullie belevenissen, dat siert je!! Geweldig!
    Enne dat van die visjes en dode huidcellen moet je nog maar een keer uitleggen want ik krijg meer een beeld voor me met happende vissen..
    Geniet ervan!!!!!
    Enne....Ik ben trouwens geslaagd!!
    Dikke knuf voor jullie van zuster Rijk xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 07 Mei 2009
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 54020

Voorgaande reizen:

11 April 2013 - 14 Juli 2013

Stage op Jersey

18 Juli 2012 - 25 Juli 2012

Turkije

17 Januari 2012 - 04 Februari 2012

Mama Thai

20 Juni 2011 - 09 Juli 2011

Afrika!

28 Februari 2011 - 03 Maart 2011

Schoolreis!

07 Februari 2010 - 19 Augustus 2010

Stage in Thailand

18 Juli 2010 - 19 Augustus 2010

Laos

25 Juli 2009 - 22 Augustus 2009

Stage in Edinburgh Zoo

21 Juni 2009 - 20 Juli 2009

Jungle & Koraal

Landen bezocht: