Ha'aburra'emb'e urru'éh.. ai!? - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van madelonflorence - WaarBenJij.nu Ha'aburra'emb'e urru'éh.. ai!? - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van madelonflorence - WaarBenJij.nu

Ha'aburra'emb'e urru'éh.. ai!?

Door: Maddie

27 Juli 2009 | Verenigd Koninkrijk, Edinburgh

eeh.. juist..
wat staat er? geen idee!
het is dus nog erger als iemand heel vriendelijk voor je neus staat en dat tegen je zegt.. 6 keer achter elkaar omdat je 6 keer moeten vragen wat hij/zij zegt! (en het dan nog niet begrijpt..)

De eerste dagen hier in Edinburgh zijn dus vooral verlopen met veel vragen wat er gezegd werd! Heel hilarisch af en toe en soms ook een beetje schaamtelijk haha

Anyway, op zaterdag om 19:00 uur Teresia ontmoet op Schiphol, die vanuit Stuttgart was komen vliegen en om 22.00u samen naar Edinburg gevlogen met ons aller Koninklijke Luchtvaart Maatschappij.
Opvallend: het feit dat het erg moeilijk is om als beginnend stewardess bij KLM aan de bak te komen was duidelijk te zien, aangezien alle stewardessen ongeveer 85 waren en dus hun hele leven allemaal daar blijven werken tot ze dood neervallen ofzo..

Edinburgh was net aan het schemeren, dus we hadden een prachtig uitzicht over de baai en de stad, goed begin! Hop in een taxi naar ons slaapplekje voor de komende maand. Gelukkig bij een HEEL lieve vrouw, met een HEEL druk zoontje van 6, die HEEL erg gek is op Teresia en niet op mij hehe (in de auto: 'No you can't sit next to me, this is Teresa's place!' Tijdens het ontbijt: 'Teresaaa.. come sit next to me!' Thuis: 'Teresaaa.. play a game with me' en: 'Teresaa.. here's a bodywarmer if you're cold, but don't tell Madely!') HAHAHAHA echt te grappig en oh wat ben ik blij dat hij niet mij als zijn new best friend heeft uitgekozen.. ;) En zoet hoe hij onze namen vanaf minuut 1 verdraaide.. maar we laten het zo haha

Met Jacky, zijn moeder, hebben we het echt getroffen.. de eerste dag bracht ze ons naar de supermarkt, naar een plek waar we een busabonnement konden kopen en daarna naar de dierentuin. Heel fijn dus.. volgende week zijn ze een week weg en hebben we dus het rijk alleen..

Maarr.. to the point; de zoo!
Om 9u vanmorgen werden we (de hoofdpersonen zijn vanaf nu Teresia, Marieke, die ook onze opleiding en dezelfde stage doet en heel leuk is, en ik) ontboden bij de grote baas, waar we al mee gemaild hadden en die we oud en grij en chagrijnig haden voorgesteld. Maar wat bleek! het was een man van in de dertig, ietwat op een kabouter lijkend en heel aardig!

We kregen 10000 folders en blaadjes met info, werkkleding en een tour achter de schermen.. helemaal leuk!

Daarna nog even de pub verkend, boodschapjes gedaan en nu lekker slapen, aangezien we morgen om 10 over 7 (!!!) de bus moeten hebben.. beh...

Maar goed, we hebben het erg naar ons zin, de zon heeft geschenen, we kennen de weg in de (enorm grote!) dierentuin, we hebben een bed en een busabonnement... wat willen we nog meer!?

ja.. 1 ding... slapen!

daaaag!!

kuskuskus

• 27 Juli 2009 - 21:34

Joanne:

Jeeeeeh!! Vet blij voor je Maddie!

• 27 Juli 2009 - 22:08

Pjotr: