Ay-laa, Tess, Meh-die & Boopt - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van madelonflorence - WaarBenJij.nu Ay-laa, Tess, Meh-die & Boopt - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van madelonflorence - WaarBenJij.nu

Ay-laa, Tess, Meh-die & Boopt

Door: Maddie

Blijf op de hoogte en volg

13 Juni 2010 | Thailand, Bangkok

Bonjour!

Ik schrok ervan toen ik mijn vorige verhaaltje terug las.. het was een beetje eh.. aan de lange kant. Het spijt me, ik vind het zelf ook altijd vreselijk om van die urenlange verhalen te lezen haha!

Goed, bij deze dus, alleen wat nieuwe foto's met een beschrijving..

1: de hele kattenfamilie bij elkaar! Wat zijn ze al groot he (bijna 6 weken nu)

2: Bob de Bouwer kan er een puntje aan zuigen! Helemaal klaar voor het WK!

3: Dit zie ik als ik 's morgens wakker word met een kopje koffie op de veranda... -zwijmel-

4: Eh.. de kittens hebben allemaal een naam.. en dit zijn dus Meh-die en Ay-laa! De anderen heten 'Tess' (Teresia's Thaise naam.. Telesia lag niet lekker in de mond) en 'Boots' (ja naar de drogisterij keten.. don't ask me why maar dat wilde Thip graag.. helaas kan ze het niet uitspreken.. 'Boopt! Boopt!' hihi)
Deze twee houdt Thip zelf en de andere twee gaan naar een vriendin van haar (de mensen staan voor ze in de rij haha, maar ze geeft er maar 2 weg)

5: kijk nou kleine snoetiepoetiekoediekoediepoesje! zo lief! Deze was er het eerst uit, maar wel het kleinst en het enige meisje..

6: Dit ben ik dus met het kitten dat Thip naar mij heeft vernoemd, zodat ze dan iedere dag nog mijn naam kan roepen.. haha.. ironisch genoeg is hij het dikst van de 4 en is het een jongetje.. en deze was er als laatste uit!

7: Tess is ook een jongetje en een beetje een bleekscheetje, maar wel zoet!

8: Dan een foto van mijn hand, die om de paar dagen wordt omgetoverd tot iets bijzonders door Ayla in haar rol als nagelstyliste (ze was immers ook al mijn kapster..)

9: Nog even een sfeerbeeld van Thailand.. dit is een optocht van familie en vrienden van een jongen die als monnik een klooster ingaat, wat elke jongen hier in zijn leven doet..

10: Deze foto stamt nog uit Cha-am, maar wilde ik jullie niet onthouden.. Ayla en ik op de fiets naar huis.. Het is niet eens een kinderfiets, wij zijn gewoon echt enorm hier.. en ja we fietsen op de snelweg (duh wie niet?)


Ok, ik ga er vandoor! Ayla is vandaag jarig (19! grote meid!) en vanavond hebben we een feest waar geloof ik het halve dorp voor is uitgenodigd! (En Ayla eerst maar denken dat ze haar verjaardag in haar eentje moest gaan vieren..)

Bedankt nog voor de reacties, ik vind het heel leuk om te lezen en om te weten wie mijn verhaaltjes lezen! (hint hint..)

Zonnige kusjes uit de metropool die Thachatchai heet,

jullie kattenvrouwtje M.




  • 13 Juni 2010 - 12:08

    Swezz:

    hoi swezzz!! leuke fotos man!!! haha vooral de 'kinderfiets' is tof ^_^
    weetje wat grappig is, er staat bij jouw blogs wanneer ze geschreven zijn. '4 dagen geleden' enz. bij deze staat 'over 4 uur' hahaha tijdsverschilll
    maar je legacy leeft dus voort in een blonde kat, snuuzig höör :):)
    ik moet nu nog ff beulen voor de laatste dag en dan ga ik orgen naar belgië yeee..!
    nou doei swezzzz xxx swez

  • 13 Juni 2010 - 13:52

    Marieken:

    Tuurlijk fiets je op de snelweg, wie niet?

    Wat een poepies zijn je poessies, maar eh...wat mij betreft mogen de verhalen best lang hoor, ik geniet er iedere keer weer van.

    En nou maar hopen dat de vlag helpt.

  • 13 Juni 2010 - 15:55

    Raya:

    Gek toch,die vuile neusjes! 'Onze' Griekse katjes vorig jaar hadden dat ook, maar kennelijk groeien ze er over heen.
    Liefs,
    Raya

  • 13 Juni 2010 - 17:00

    Jack:

    allemaal leuke

  • 13 Juni 2010 - 18:53

    Cobie:

    niks erg lange verhalen, super juist. Heerlijk dat kattenkroost van jullie! En ja onze Ayla 19... we hebben maar een flinke borrel op onze meis genomen. Fijn dat ze toch zo'n groot feest heeft en dat jij bij haar bent. Knuffel haar maar flink van ons, augustus is nog zo ver weg voor haar paps en mams pfff

  • 13 Juni 2010 - 22:57

    Carel:

    juist mooie verhalen je laatste stukje heb ik van genoten mooie metaforen en overdreven woord spelingen.
    niet mee spotten is echt mooi . bedenk in de schaduw van de wind.
    laatste foto wel een dikke kont op die fiets hoor
    en mooie lange nagel van pink
    DUITSLAND 4-0 PFFFFF
    GR carel

  • 15 Juni 2010 - 08:46

    Geerdien:

    Zoet!!!

  • 16 Juni 2010 - 05:58

    Lonneke Dortmundt:

    Hahaaaa Maddie wat schrijf je toch grappig! En dat steekje onder water naar Steve moet best kunnen toch?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 07 Mei 2009
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 54004

Voorgaande reizen:

11 April 2013 - 14 Juli 2013

Stage op Jersey

18 Juli 2012 - 25 Juli 2012

Turkije

17 Januari 2012 - 04 Februari 2012

Mama Thai

20 Juni 2011 - 09 Juli 2011

Afrika!

28 Februari 2011 - 03 Maart 2011

Schoolreis!

07 Februari 2010 - 19 Augustus 2010

Stage in Thailand

18 Juli 2010 - 19 Augustus 2010

Laos

25 Juli 2009 - 22 Augustus 2009

Stage in Edinburgh Zoo

21 Juni 2009 - 20 Juli 2009

Jungle & Koraal

Landen bezocht: