Meh-die quick quick wake up! Tsunami! - Reisverslag uit Ban Tha Chat Chai, Thailand van madelonflorence - WaarBenJij.nu Meh-die quick quick wake up! Tsunami! - Reisverslag uit Ban Tha Chat Chai, Thailand van madelonflorence - WaarBenJij.nu

Meh-die quick quick wake up! Tsunami!

Door: Maddie

Blijf op de hoogte en volg

07 April 2010 | Thailand, Ban Tha Chat Chai

Dus...

Dat was een rare droom! Staat mijn nanny Fran buurvrouw onder mijn raam te schreeuwen.. hm... oh shit! ze staat er echt!
Ik half slapend naar buiten.. 'tsunami! urfkquake Suamtra! Tsunami! we go we go!'

Nouja eh.. wat doe je dan? Ik wist het niet, het was niet zo dat we meteen weg moesten rennen, er was een waarschuwing uitgegeven, maar echt haast scheen er toch niet te zijn.. Dus ben maar gewoon eerst even gaan douchen en dacht ok ik neem we een schoon onderbroekje mee en een schoon t-shirtje, maar het zal wel loslopen. Uiteindelijk liep het dus ook wel los, de waarschuwing werd al snel ingetrokken en de gemoederen werden weer rustig.
Dus iedereen die over de aardbeving hoorde en meteen aan mij dacht en of het wel goed met me zou gaan (as if..)... het gaat goed.

Nu ik hier toch weer ben: vandaag was weer totaal grappig! De jongste dochter van de koning kwam naar ons kleine dorpje! de prinses dus...

maar eh.. ja wel anders dan koninginnedag, alle mensen blijven netjes zitten en wachten en zwaaien dan met hun vlaggetjes.. er wordt niet met bier gegooid ofzo, best wel raar..
haha.. maar eh.. ja dat was leuk, stonden we daar met vlaggetjes te zwaaien.. ze was wel mooi, maar ik vond het totaal grappig dat ze in een mantelpakje met rood-witte nike sneakers liep! zie je Maxima al chillen op dr Airmaxjes? hahaha..

anyway.. dat was het eigenlijk, ze stond op een gegeven moment tijdens een speech recht voor me en keek de hele tijd naar me omdat ik natuurlijk als enorme farang boven al die kleine Thai people uitsteek haha.. je mocht geen foto's nemen helaas (je mag ook niet kwaadspreken over de koninklijke familie dus dat doen we dan ook niet)..

Ok, ik ben zo overdonderd door het hebben van 2 dagen internet achter elkaar, dat ik niet eens weet wat ik moet schrijven! (normaal prepareer ik mijn verhaaltjes gewoon in word)

Oja, mijn vader, die dus wel bezorgd was en belde (als enige).. zei dat ik moest schrijven wat ik hier allemaal voor stage dingen doe..

Nou eh.. nog steeds bezig met de enquetes, nu ook van een ander nationaal park.. hier hebben jullie een link, dan kunnen jullie weer medelijden hebben, ik ga er zaterdag heen voor 3 dagen en dan de week daarna nog een keer.. tussendoor ga ik helpen met een lopend onderzoek naar alien tree species op een paar eilanden.. goh vervelend hehe..http://images.google.nl/images?hl=nl&q=mu%20ko%20surin%20national%20park&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

verder ben ik bezig met een brochure te maken voor de mangrovetrail achter mijn office in phuket.. en eh.. assisteer ik terwijl de stoere jongens het koraal checken (vanaf de boot als chef d'équipe van het duikteam hahaha)

en af en toe knuffel ik dus een zeeschildpad...

Veel liefs van jullie koningsgezinde M.

  • 07 April 2010 - 10:55

    Geerdien:

    Sjaak, je ziet er oogverblindend uit! Thailand staat je goed!
    Kus

  • 07 April 2010 - 11:20

    Carel:

    Hééé Gerdien dat wilde ik nou juist schrijven.
    Maddy ik heb echt medelijden met je zulk zwaar werk in zo'n omgeving.
    heel veel sterkte kusssss

  • 07 April 2010 - 15:13

    Teresia R.:

    hey ho :)
    hihi gelukkig is het goed gegaan...en ik zie het voor me onze nanny fran in je droom hihi da wordt je snel wakker...
    zou het princesje ook graag hebben gezien ...en VET met de eilanden en surin :) ben wel een beetje jalous :) haha
    veel plezier met de jongens bij het duiken :) chef buddy
    xxx

  • 07 April 2010 - 18:28

    Rijk:

    Ik herken je haast niet meer :) Wat zie je er goed uit meid!!
    En eindelijk zie ik je kitty cat.
    Liefs

  • 07 April 2010 - 19:35

    Miriam:

    sjakie Koninginnedag zonder jou!!! snif snif maar ja waar jij zit kan driehuis natuurlijk niet tegenop!
    knuffel knuffel

  • 07 April 2010 - 19:36

    Miriam:

    ps!! tsunami is toch echt wel rennen en niet eerst douchen...hoor!!! je moet heel terug komen enne je ziet er prachtig uit op de foto's!

  • 08 April 2010 - 09:52

    Vonneke:

    Hoi lieve Maddy!
    Hoor dat je met je kont in Thailand zit.
    kun mao niknoi?
    Hoe bekijk je alle foto's, daar komen Rob en ik niet helemaal uit, lieffie! (geen opleiding bij het TIZ, he?)
    De foto's die ik wel heb gezien, maar dat zijn er maar een paar, zijn schitterend.
    Je heb je kont er weer mooi ingedraaid he? Als ik stage wil lopen kom ik niet verder dan Pieterburen....Doe je goed!!!
    Nou, ik ga je verslagen teruglezen.
    Liefs Von en geniet ze!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 07 Mei 2009
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 54038

Voorgaande reizen:

11 April 2013 - 14 Juli 2013

Stage op Jersey

18 Juli 2012 - 25 Juli 2012

Turkije

17 Januari 2012 - 04 Februari 2012

Mama Thai

20 Juni 2011 - 09 Juli 2011

Afrika!

28 Februari 2011 - 03 Maart 2011

Schoolreis!

07 Februari 2010 - 19 Augustus 2010

Stage in Thailand

18 Juli 2010 - 19 Augustus 2010

Laos

25 Juli 2009 - 22 Augustus 2009

Stage in Edinburgh Zoo

21 Juni 2009 - 20 Juli 2009

Jungle & Koraal

Landen bezocht: